Klachtenregeling
Het kan voorkomen dat u zich als ouder/verzorger zorgen maakt of niet tevreden bent over de gang van zaken op het kindcentrum. In dat geval verwachten we dat u daarover in gesprek gaat met de leerkracht van uw kind Als dat niet leidt tot een oplossing, kan de directeur van het kindcentrum worden ingeschakeld. U kunt ook altijd in gesprek met de interne contactpersoon.
Klachtenregeling
Het kan voorkomen dat u zich als ouder/verzorger zorgen maakt of niet tevreden bent over de gang van zaken op het kindcentrum. In dat geval verwachten we dat u daarover in gesprek gaat met de leerkracht van uw kind Als dat niet leidt tot een oplossing, kan de directeur van het kindcentrum worden ingeschakeld. U kunt ook altijd in gesprek met de interne contactpersoon.
Als het interne traject geen oplossing biedt, dan kan de klacht worden besproken met de externe vertrouwenspersoon of u kunt een klacht indienen bij de Klachtencommissie Onderwijs. Onze kindcentra zijn aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC).Meer informatie?
In onderstaande documenten kunt u meer lezen over onze klachtenregelingen, de contactpersonen en over de klachtencommissie.
klachtenregeling Stichting Talent
vertrouwenspersonen en klachtencommissie